ROZDZIAŁ I
Postanowienia ogólne

§ 1.

1. Klub Back Fit, prowadzony jest przez Anetę Gola, prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Aneta Gola Aktiv & Vital Zdrowe Plecy, ul. Opolska 47a, 46-045 Turawa, NIP: 9910439140, REGON: 160233421.
2. Klub świadczy usługi na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
3. Regulamin określa rodzaje i zakres usług świadczonych przez Klub, w tym usług świadczonych drogą elektroniczną, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów z Klientami, w tym umów o świadczenia usług drogą elektroniczną, a także prawa i obowiązki Klubu oraz Klientów.

§ 2.

Ilekroć w niniejszym Regulaminie mowa jest o:

  1. Cenniku – należy przez to rozumieć cennik obejmujący Opłaty za usługi oferowane przez Klub, dostępny na Stronie internetowej Klubu oraz w Recepcji Klubu;
  2. Członku Klubu – należy przez to rozumieć osobę fizyczną, korzystającą z usług Klubu wyłącznie w celach własnej rekreacji na podstawie zawartej z Klubem Umowy. Członkiem Klubu może być tylko osoba pełnoletnia posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych;
  3. Kliencie – należy przez to rozumieć Członka Klubu lub osobę, która zawarła z Klubem Umowę o świadczenie usług elektronicznych;
  4. Klubie – należy przez to rozumieć podmiot prowadzący Klub, tj. Anetę Gola, prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Aneta Gola Aktiv & Vital Zdrowe Plecy, ul. Opolska 47a, 46-045 Turawa, NIP: 9910439140, REGON: 160233421;
  5. Klubie Back Fit – należy przez to rozumieć infrastrukturę oraz sprzęt rekreacyjno-sportowy wraz z nieruchomością, w której są ulokowane, dostępnymi pod adresem: ul. Opolska 47a, 46-045 Turawa;
  6. Karnecie klubowym – należy przez to rozumieć imienny znak legitymacyjny, stanowiący potwierdzenie zawarcia Umowy pomiędzy Klubem a Członkiem Klubu, przy czym wyróżnia się następujące rodzaje karnetów:
    • karnet jednorazowy;
    • karnet 10wejść;
    • karnet miesięczny;
    • karnet OPEN;
    • karnet MASAŻ;
    • karnet DIAGNOSTYKA;
  7. Koncie – należy przez to rozumieć oznaczony indywidualną nazwą (loginem) oraz hasłem zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Klubu, w którym gromadzone są dane Klienta, w tym informacje o nabytych przez Klienta karnetach Klubowych;
  8. Opłacie – należy przez to rozumieć opłatę za Karnet klubowy stanowiącą wynagrodzenie Klubu należne z tytułu oferowanych usług, obciążające Klienta;
  9. Personelu Klubu – należy przez to rozumieć Podmiot prowadzący Klub, Managera Klubu, Trenerów, Instruktorów oraz Pracowników Recepcji Klubu;
  10. Recepcji Klubu – należy przez to rozumieć wydzielone miejsce przy wejściu do Klubu Back Fit służące do bieżącej obsługi Klientów, w tym umożliwiające nabycie Karnetu klubowego;
  11. Regulaminie – należy przez to rozumieć niniejszy Regulamin;
  12. Stronie internetowej Klubu – należy przez to rozumieć stronę internetową dostępną pod domeną www.backfit.pl,
  13. Umowie – należy przez to rozumieć umowę zawieraną pomiędzy Klubem a Klientem, uprawniającą do wyłącznie osobistego i niezarobkowego korzystania z Usług Klubu;
  14. Umowie o świadczenie usług elektronicznych – należy przez to rozumieć umowę, na podstawie której Klub świadczy na rzecz Klienta usługę elektroniczną prowadzenia Konta;
  15. Usługach – należy przez to rozumieć oferowane przez Klub usługi rekreacyjno-sportowe;
  16. Usłudze elektronicznej – należy przez to rozumieć usługę świadczoną drogą elektroniczną przez Klub na rzecz Klienta za pośrednictwem Strony internetowej Klubu, polegającą na prowadzeniu Konta.

§ 3.

1. Klub świadczy usługi rekreacyjno – sportowe, w szczególności takie jak: zajęcia fitness, siłownia, zajęcia grupowe pod nazwą Zdrowy Kręgosłup Dr. Wolffa, usługę masażu relaksacyjnego oraz usługę diagnostyki obejmującą siłę, mobilność oraz kręgosłup. Szczegółowa aktualna oferta usług oraz Cennik dostępne są na Stronie internetowej Klubu i w Recepcji Klubu.
2. Korzystanie z usług Klubu wymaga uprzedniego zapoznania się z postanowieniami niniejszego Regulaminu oraz jego akceptacji.
3. Korzystanie ze Strony internetowej Klubu, w tym zakładanie Konta albo nabywanie Karnetu klubowego za jej pośrednictwem, wymaga spełniania przez system teleinformatyczny Klienta następujących minimalnych wymagań: Windows 8, Windows 8.1, Windows 10 lub nowszy, Mac – OSX Yosemite10.10 lub nowszy; Procesor Intel Pentium 4 lub nowszy, obsługujący SSE2.
4. Klienci mogą kontaktować się z Klubem w Recepcji Klubu, listownie, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie, tj.:

  1. listownie na adres: ul. Opolska 47a, 46-045 Turawa;
  2. adres poczty elektronicznej: kontakt@backfit.pl;
  3. numer telefonu: komórkowy – 666 687 339; stacjonarny – 77 4026342.

§ 4.

Poza przestrzeganiem niniejszego Regulaminu, Członkowie Klubu zobowiązani są do przestrzegania wszelkich innych obowiązujących w Klubie instrukcji i regulaminów, w szczególności instrukcji i informacji korzystania ze sprzętu i infrastruktury stanowiącej wyposażenie Klubu, wykorzystując je zgodnie z przeznaczeniem, przestrzegając przy tym ściśle wskazówek i zaleceń Personelu Klubu oraz zachowując zasady bezpieczeństwa i ostrożności oraz dostosowując rodzaj i intensywność ćwiczeń do swoich możliwości, stopnia sprawności i stanu zdrowia organizmu.
ROZDZIAŁ II
Postanowienia organizacyjne

§ 5.

1. Klub Back Fit otwarty jest w godzinach i dniach wskazanych na Stronie internetowej Klubu oraz w Recepcji Klubu.
2. Dokumentem legitymującym prawo wstępu na teren Klubu i korzystania z jego usług jest Karnet klubowy. Karnet klubowy wydawany jest po uzyskaniu statusu Członka Klubu.
3. Członkiem Klubu można zostać poprzez:

  1. zawarcie Umowy za pośrednictwem Strony internetowej Klubu bez rejestracji Konta;
  2. zawarcie Umowy za pośrednictwem Strony internetowej Klubu przy pomocy zarejestrowanego przez Klienta Konta;
  3. zawarcie Umowy bezpośrednio w Recepcji Klubu

– oraz jednoczesne uiszczenie z góry Opłaty zgodnej z Cennikiem.
4. Umowę pomiędzy Klubem a Członkiem Klubu poczytuje się za zawartą z chwilą złożenia Deklaracji członkostwa, stanowiącej Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu. Deklaracja członkostwa składana jest w wersji pisemnej w razie zawierania Umowy w Recepcji Klubu lub w formie elektronicznej w razie zawierania Umowy za pośrednictwem Strony internetowej Klubu.
5. Klub zobowiązuje się do udostępniania Członkowi Klubu swoich Usług, w tym infrastruktury sportowo-rekreacyjnej, w wybranym przez Członka czasie i przez wybraną przez niego ilość czasu, w ramach uprawnień Członka wynikających z rodzaju nabytego przez niego Karnetu klubowego.
6. Każdy Karnet Klubowy jest imienny i ma określony termin ważności, w zależności od rodzaju zawartej z Klubem Umowy. Karnet nie może zostać przekazany osobie trzeciej, celem umożliwienia jej dostępu do usług Klubu.
7. Członek Klubu, stosownie do swojego wyboru, może zawrzeć z Klubem Umowę:

  1. uprawniającą do jednorazowego wstępu na teren Klubu w wybranym przez siebie czasie – potwierdzeniem zawarcia Umowy jest w takim wypadku karnet jednorazowy;
  2. upoważniającą do 10krotnego wstępu na teren Klubu w okresie 3 miesięcy liczonych od daty zawarcia Umowy – potwierdzeniem zawarcia Umowy jest w takim wypadku karnet 10weściówek;
  3. upoważniającą do korzystania z usług Klubu przez okres miesiąca, liczonego od daty zawarcia Umowy minus 1 dzień, np. od 15 stycznia do 14 lutego danego roku – potwierdzeniem zawarcia Umowy jest w takim wypadku karnet miesięczny;
  4. na okres 12 miesięcy, uprawniającą do korzystania z usług Klubu przez okres 12 miesięcy liczonych od daty zawarcia Umowy, przy czym rozliczenie usług może nastąpić wyłącznie w formie polecenia obciążania karty płatniczej Członka Klubu; płatność za usługi jest w tym wypadku rozliczana w miesięcznych okresach rozliczeniowych, liczonych od daty zawarcia Umowy; potwierdzeniem zawarcia Umowy jest karnet OPEN wydawany na każdy kolejny okres rozliczeniowy;
  5. uprawniającą do jednorazowego skorzystania z masażu relaksacyjnego – potwierdzeniem zawarcia Umowy jest w takim wypadku karnet MASAŻ;
  6. uprawniającą do jednorazowego skorzystania z usługi diagnostyki obejmującej diagnostykę siły, mobilności i kręgosłupa – potwierdzeniem zawarcia Umowy jest w takim wypadku karnet DIAGNOSTYKA.

Zawierając Umowę Członek Klubu zobowiązany jest wskazać okres jej obowiązywania i wybrać tym samym rodzaj Karnetu klubowego, a ponadto podać następujące dane osobowe:

  1. imię i nazwisko;
  2. adres zamieszkania;
  3. adres e-mail;
  4. nr PESEL;
  5. nr telefonu.

9. Wszystkie Opłaty na rzecz Klubu płatne są z góry.
10. Klub stosuje rozliczenia gotówkowe i bezgotówkowe, przy czym płatność gotówką może nastąpić wyłącznie przy zawieraniu umów bezpośrednio w Recepcji Klubu.
11. Opłata za karnet jednorazowy, karnet obejmujący 10 wejściówek, karnet miesięczny, karnet MASAŻ oraz karnet DIAGNOSTYKA płatna jest jednorazowo w momencie zawarcia Umowy.
12. Opłata za karnet OPEN płatna jest miesięcznie, pierwszego dnia każdego kolejnego miesiąca obowiązywania Umowy (pierwszego dnia każdego kolejnego okresu rozliczeniowego, przy czym pierwsza opłata pobierana jest w chwili zawarcia Umowy) w formie polecenia obciążenia karty płatniczej.
13. Dniem zapłaty w przypadku płatności bezgotówkowej jest dzień uznania rachunku bankowego Klubu.
14. W przypadku zawarcia Umowy na okres 12 miesięcy, Członek Klubu zobowiązany jest dokonać polecenie obciążenia karty celem pokrycia miesięcznych opłat za karnet OPEN. Członek Klubu zobowiązany jest ponadto do zapewnienia w danym miesiącu wystarczających środków na karcie pozwalających pokryć należne Klubowi opłaty. W przypadku, gdy w dniu wymagalności opłaty, nie będzie wystarczających środków na pokrycie należności za dany miesiąc, wówczas Klub podejmie kolejne próby obciążenia rachunku.
15. Członek Klubu zobowiązany jest sprawdzić we własnym zakresie przed skorzystaniem z polecenia obciążenia karty, czy karta obsługuje płatności internetowe. W przypadku zmiany karty, zamknięcia rachunku bankowego lub wystąpienia innej przyczyny uniemożliwiającej dokonywanie płatności za pośrednictwem polecenia obciążenia karty, Członek Klubu zobowiązany jest do zmiany sposobu realizacji płatności, w szczególności poprzez zlecenie obciążenia karty płatniczej o innym numerze.
16. Członek Klubu, który zawarł Umowę za pośrednictwem Strony internetowej Klubu (zakupił Karnet klubowy poprzez Stronę internetową), może według swego uznania domagać się uzyskania dostępu do Klubu już od chwili zawarcia Umowy, lecz przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy wskazanego w Rozdziale VII Regulaminu.

§ 6.

1. Wstęp do Klubu następuje po okazaniu w Recepcji Klubu ważnego Karnetu klubowego. W celu zweryfikowania tożsamości osoby okazującej karnet Personel Klubu może zażądać okazania dokumentu tożsamości potwierdzającego dane osobowe.
2. W przypadku zagubienia Karnetu Klubowego Członek Klubu zobowiązany jest powiadomić o tym niezwłocznie Personel Klubu. Członkowi Klubu wydawany jest w takim wypadku duplikat Karnetu.
3. Po wstępie do Klubu z usług Klubu, w tym urządzeń i wyposażenia Klubu, Członek Klubu może korzystać dowolnie długo i z dowolną częstotliwością, przy czym nie dotyczy to zajęć grupowych, których długość jest dostosowywana do rodzaju oferowanych zajęć oraz określana na bieżąco w aktualnej ofercie Klubu.
ROZDZIAŁ III
Nabywanie karnetu za pośrednictwem Strony internetowej. Zakładanie Konta na Stronie internetowej.

§ 7.

1. W celu umożliwienia Członkowi Klubu nabycia Karnetu klubowego drogą online prowadzona jest Strona internetowa Klubu.
2. Członek Klubu może nabyć Karnet klubowy bez rejestracji Konta, przy czym nie dotyczy to karnetu OPEN, do nabycia którego niezbędna jest uprzednia rejestracja oraz prowadzenie Konta.
3. Nabycie Karnetu bez rejestracji Konta następuje poprzez kliknięcie przez Członka Klubu opcji “Kup teraz”, dostępnej przy danym Karnecie. Członek Klubu wypełnia wówczas elektroniczną wersję Deklaracji członkostwa, podając dane, o których mowa w § 5 ust. 8 Regulaminu.
4. Wszystkie Karnety klubowe sprzedawane są po cenie wyrażonej w złotych polskich. Ceny Karnetów są zgodne z aktualnie obowiązującym Cennikiem. Klienta wiąże Cennik aktualny na dzień zawarcia z Klubem Umowy.
5. Ceny uwidocznione na Stronie internetowej są cenami brutto, tj. zawierają należny podatek od towarów i usług.

§ 8.

1. W ramach Strony internetowej Klubu, Klub oferuje świadczenie także usług elektronicznych polegających na prowadzeniu Konta.
2. Usługa prowadzenia Konta dostępna jest po dokonaniu rejestracji na zasadach opisanych w Regulaminie i polega na udostępnieniu Klientowi dedykowanego panelu w ramach Strony internetowej Klubu, umożliwiającego Klientowi nabywanie Karnetu klubowego, modyfikacje danych, które podał podczas rejestracji Konta, jak też śledzenie swej dotychczasowej aktywności w związku z oferowanymi przez Klub Usługami, w tym rodzaju wykorzystanych karnetów.
3. Za pośrednictwem Konta Klient może nabyć każdy rodzaj Karnetu klubowego.
4. Rejestracja Konta jest dobrowolna, przy czym nabycie Karnetu OPEN wymaga posiadania przez Klienta Konta.
5. Klub ma prawo do zamieszczania na Stronie Internetowej Klubu treści reklamowych. Treści te, stanowią integralną część Strony i prezentowanych w niej materiałów.
6. Świadczenie przez Klub usługi elektronicznej prowadzenia Konta odbywa się bezpłatnie.

§ 9.

1. W celu założenia Konta na Stronie Internetowej Klubu konieczne jest podanie danych, o których mowa w § 5 ust. 8 Regulaminu, a jeżeli Klient zawiera za pośrednictwem Konta Umowę na okres 12 miesięcy (nabywa karnet OPEN) zostanie dodatkowo poproszony o wskazanie numeru karty płatniczej, za pośrednictwem której następować będą rozliczenia z Klubem.
2. Każdy Klient zostanie nadto poproszony o wskazanie indywidualnego hasła, za pomocą którego będzie logował się do Konta.
3. Zawarcie Umowy o świadczenie usług elektronicznych polegających na prowadzeniu Konta następuje poprzez kliknięcie przez Klienta, po uprzednim wypełnieniu formularza rejestracji, pola „Załóż konto”.
4. Umowa, o której mowa w ust. 3 zawierana jest na czas nieoznaczony.

§ 10.

1. Klient zobowiązany jest do korzystania ze Strony Internetowej Klubu, w tym zarejestrowanego Konta, w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
2. Klient zobowiązany jest do wprowadzania jedynie takich danych, które pozostają zgodne ze stanem faktycznym. Klient ma obowiązek każdorazowej aktualizacji danych w przypadku ich zmiany.
3. Klientowi zakazuje się dostarczania treści o charakterze bezprawnym.

§ 11.

1. Reklamacje związane ze świadczeniem usług elektronicznych Klient może składać za pomocą poczty elektronicznej na adres: kontakt@backfit.pl.
2. W powyższej wiadomości e-mail, Klient powinien wskazać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe.
3. Rozpatrzenie reklamacji przez Klub nastąpi niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od chwili jej otrzymania.
4. Odpowiedź na reklamację zostanie udzielona na adres e-mail wskazany przez Klienta w zgłoszeniu reklamacji lub w inny podany przez Klienta sposób.

§ 12.

1. Klient, który zarejestrował Konto, ale którego nie łączy z Klubem Umowa na okres 12 miesięcy (Klient, który nie nabył karnetu OPEN) może w każdym czasie, bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów, wypowiedzieć ze skutkiem natychmiastowym umowę o świadczenie usług elektronicznych poprzez złożenie Klubowi stosownego oświadczenia.
2. W przypadku, gdy Klienta łączy z Klubem umowa na okres 12 miesięcy (gdy Klienta wiąże karnet OPEN), zarówno Klub jak i Klient może wypowiedzieć umowę o świadczenie usług elektronicznych z zachowaniem jednomiesięcznego okresu wypowiedzenia liczonego na koniec miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu, w którym złożono oświadczenie o wypowiedzeniu.
3. Poza przypadkiem określonym w ust. 2, Klub może wypowiedzieć umowę o świadczenie usług elektronicznych ze skutkiem natychmiastowym w każdym czasie, bez wskazywania przyczyny.
4. Klub wypowiada umowę o świadczenie usług elektronicznych poprzez wysłanie do Klienta stosownego oświadczenia woli na adres poczty elektronicznej podany przez Klienta podczas rejestracji.
5. Klient składa oświadczenie o wypowiedzeniu umowy o świadczenie usług elektronicznych poprzez przesłanie tego oświadczenia na adres e-mail: kontakt@backfit.pl.
6. Klient i Klub mogą rozwiązać umowę o świadczenia usług elektronicznych w każdym czasie za porozumieniem stron.
7. W przypadkach, o których mowa w ust. 1-6 Klub usunie przypisane Klientowi Konto nie później niż w terminie 14 dni liczonych od chwili wygaśnięcia umowy o świadczenie usług elektronicznych.
ROZDZIAŁ IV
Odpowiedzialność

§ 13.

1. Zawierając Umowę z Klubem Członek Klubu potwierdza, że znajduje się w stanie zdrowia pozwalającym na korzystanie z usług Klubu oraz, że brak jest jakichkolwiek przeciwwskazań dotyczących stanu jego zdrowia, dla których nie mógłby korzystać z usług Klubu.
2. Członek Klubu korzysta z usług Klubu wyłącznie na swoją własną odpowiedzialność. W szczególności w wypadku wątpliwości Klienta dotyczących jego zdolności do wykonywania określonych ćwiczeń, Klient przed ich rozpoczęciem powinien zasięgnąć odpowiedniej opinii lekarskiej.
3. Klub nie ponosi odpowiedzialności za skutki używania przez Klienta urządzeń lub infrastruktury Klubu w sposób niezgodny z ich przeznaczeniem, instrukcjami, informacjami, wskazówkami lub zaleceniami Personelu Klubu. W wypadku braku wiedzy Klienta o sposobie prawidłowego korzystania z urządzeń Klubu jest on zobowiązany zgłosić swoje wątpliwości Personelowi Klubu.
4. Klient zobowiązany jest do poinformowania Personelu Klubu o wszelkich powstałych w trakcie korzystania z usług Klubu przeciwwskazaniach lekarskich do wykonywania danego rodzaju ćwiczeń, w szczególności zdiagnozowanych chorobach, ciąży oraz przebytych urazach przed rozpoczęciem zajęć.
5. Zabrania się korzystania z urządzeń i usług Klubu przez Klientów, których stan zdrowia w jakikolwiek sposób negatywnie wpływa na ich zdolności psychofizyczne. W razie pogorszenia samopoczucia lub doznania urazu w trakcie korzystania z usług Klubu, Klient powinien natychmiast zaprzestać wykonywania ćwiczeń oraz udziału w zajęciach i zgłosić ten fakt Personelowi Klubu.
6. Klub nie ponosi odpowiedzialności za pogorszenie stanu zdrowia Klienta wywołane nadmiernymi obciążeniami w trakcie ćwiczeń. Klienci zobowiązani są do dostosowania intensywności i rodzaju ćwiczeń do swojego stanu zdrowia i aktualnej kondycji fizycznej.

§ 14.

1. Klient jest zobowiązany zgłosić Personelowi Klubu wszelkie przypadki uszkodzenia urządzeń i infrastruktury Klubu. W takich przypadkach Klient powinien natychmiast powstrzymać się od używania uszkodzonych urządzeń.
2. Klient ponosi pełną odpowiedzialność za uszkodzenia lub zniszczenia urządzeń lub innych elementów infrastruktury Klubu na skutek braku zastosowania się do właściwych zasad ich wykorzystywania.
ROZDZIAŁ V
Postanowienie porządkowe

§ 15.

Członka Klubu obowiązuje zakaz:

  1. wprowadzenia na teren Klubu innych osób lub umożliwiania innym osobom wejścia na teren Klubu;
  2. wchodzenia na teren Klubu i korzystania z Klubu pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających;
  3. korzystania z pomieszczeń, urządzeń i wyposażenia Klubu w sposób, który może spowodować wypadki lub kontuzje Klienta lub innych osób korzystających z usług Klubu;
  4. wnoszenia na teren Klubu, w tym przechowywania w szafkach, alkoholu lub innych środków odurzających, substancji albo rzeczy niebezpiecznych;
  5. palenia tytoniu na terenie Klubu;
  6. wykonywania na terenie Klubu jakiejkolwiek działalności innej niż korzystanie z usług Klubu i jego wyposażenia w celach rekreacyjnych, w tym wykonywania działalności gospodarczej bez zgody Klubu wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności;
  7. świadczenia na terenie Klubu Back Fit na rzecz innych Klientów działalności trenerskiej albo innej o podobnym charakterze bez uprzedniej zgody Klubu wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności;
  8. wprowadzania zwierząt na teren Klubu Back Fit;
  9. niszczenia mienia Klubu lub innych osób korzystających z usług Klubu;
  10. zachowywania się na terenie Klubu Back Fit w sposób niewłaściwy, czyniący korzystanie z usług Klubu dla innych Klientów uciążliwym.

§ 16.

1. Wstęp na sale ćwiczeniowe możliwy jest tylko w stroju i obuwiu zmiennym, sportowym. Niedopuszczalne jest wykonywanie ćwiczeń w klapkach, baletkach, innym nieodpowiednim obuwiu czy też na boso, chyba że Personel Klubu zaleci inaczej.
2. Do sterowania sprzętem RTV oraz klimatyzacją uprawniony jest tylko Personel Klubu.
3. Niezwłocznie po przyjściu do Klubu Back Fit, Klient jest zobowiązany do zmiany ubioru i obuwia na zmienne.
4. Klient zobowiązany jest do pozostawienia swoich rzeczy w przeznaczonym do tego celu pomieszczeniu szatni, w udostępnionej szafce, zamykanej na klucz.
5. Klient zobowiązany jest pozostawić w szafce odzież wierzchnią oraz rzeczy codziennego, bieżącego użytku, z których nie korzysta podczas zajęć, upewniając się, czy szafka ta została prawidłowo zamknięta.
6. Każdy Klient na czas korzystania z usług Klubu otrzyma kluczyk do szafki, przy czym za zgubienia kluczyka obowiązuje opłata karna w kwocie 30 zł.
7. Klient nie ma prawa pozostawiania w szafce rzeczy innych aniżeli określone w ust. 5, w tym zwłaszcza rzeczy szczególnie wartościowych. Za pozostawione w szafce rzeczy, inne aniżeli określone w ust. 5 Klub nie ponosi odpowiedzialności.
8. Po zakończeniu korzystania z usług Klubu, Klient zobowiązany jest opróżnić szafkę, pozostawiając ją otwartą. Zabrania się pozostawiania rzeczy w szafkach w czasie, w którym Klient nie korzysta z usług Klubu.
9. Poza ubraniem i obuwiem zmiennym Klient zobowiązany jest posiadać własny ręcznik w celu położenia go na przyrządach do ćwiczeń, z których zamierza skorzystać.
10. Zabrania się wnoszenia na sale ćwiczeniowe jakichkolwiek produktów spożywczych poza napojami. Podczas ćwiczeń obowiązuje bezwzględny zakaz żucia gumy.
11. Klient zobowiązany jest do odkładania sprzętu na wyznaczone miejsce.
12. W czasie zajęć prowadzonych przez Personel Klubu, w tym zajęć grupowych, należy bezwzględnie stosować się do poleceń osoby prowadzącej zajęcia.
13. Klient zamierzający skorzystać z zajęć grupowych, z zajęć indywidualnych, z masażu relaksacyjnego lub usługi diagnostyki zobowiązany jest do wcześniejszego zapisania się na takie zajęcia w Recepcji Klubu lub telefonicznie pod nr tel 77 4026342 lub 534 688 191. Na dane zajęcia można zapisać się najwcześniej na 14 dni dni przed ich terminem i najpóźniej na 1 dzień przed ich rozpoczęciem. Klub zastrzega sobie również prawo do określania maksymalnej liczby uczestników na zajęciach grupowych, celem zapewnienia właściwej jakości świadczonych usług.
14. Klient jest zobowiązany do przychodzenia na zajęcia, na które wymagane są uprzednie zapisy punktualnie. Personel Klubu może odmówić wstępu na zajęcia grupowe Klientowi, który przybył na salę ćwiczeniową po rozpoczęciu zajęć.
15. Klient, rezygnujący z zajęć, na które obowiązują uprzednie zapisy, zobowiązany jest do odwołania dokonanej rezerwacji, co najmniej na 24 godziny przed rozpoczęciem zajęć. Dwukrotne niezastosowanie się do tego obowiązku może skutkować odmową zapisania Klienta na kolejne zajęcia w sugerowanym przez Klienta terminie.

§ 17.

1. Klub zastrzega sobie prawo odmowy wstępu na teren Klubu Back Fit, jak również prawo wyproszenia z terenu Klubu osób, które dopuszczają się naruszeń Regulaminu, w szczególności dotyczy to osób znajdujących się pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających, osób agresywnych, osób utrudniających innym Klientom korzystanie z usług Klubu oraz osób naruszających prawa innych Klientów.
2. Do wykonania prawa, o którym mowa w ust. 1 upoważniony jest Personel Klubu.
3. Ze względu na jakość świadczonych usług Klub zastrzega sobie prawo do zmiany Cennika, przy czym odnosi ona skutek do Umów zawieranych po wejściu w życie tego rodzaju zmian.
4. Klub zastrzega sobie nadto prawo do zmiany godzin otwarcia Klubu, planu zajęć oraz osób instruktorów. Aktualny plan zajęć oraz godziny otwarcia Klubu są każdorazowo dostępne na Stronie internetowej Klubu oraz w Recepcji Klubu.
5. Klub zastrzega sobie nadto prawo do redukcji godzin zajęć w okresie wakacyjnym, świątecznym czy też całkowitego zamknięcia Klubu Back Fit w okresie wakacji i w okresie świątecznym, po uprzednim poinformowaniu o tym Klientów z co najmniej miesięcznym wyprzedzeniem. W przypadku zamknięcia Klubu Back Fit w okresie świątecznym lub wakacyjnym lub też redukcji godzin poszczególnych zajęć, na które obowiązują uprzednie zapisy, następuje przedłużenie okresu ważności nabytego Karnetu klubowego o okres, w którym Klient nie miał możliwości realizowania nabytego karnetu. Jeżeli jednak Klient nabył karnet jednorazowy, Karnet ten może wykorzystać w późniejszym czasie, tj. po zakończeniu okresu, w którym Klub został zamknięty lub została zredukowana liczba zajęć.
ROZDZIAŁ VI
Utrata statusu Członka Klubu

§ 18.

Członkostwo w Klubie ustaje w wyniku:

  1. upływu czasu, na jaki została zawarta dana Umowa terminowa;
  2. wykorzystania karnetu jednorazowego, o ile Klient nie zakupił innego rodzaju karnetu;
  3. rozwiązania Umowy;
  4. w innych wypadkach wskazanych w Regulaminie.

§ 19.

1. W przypadku zawarcia pomiędzy Klubem a Klientem Umowy na okres 12 miesięcy, zarówno Klub, jak i Klient może wypowiedzieć Umowę bez podawania przyczyny z zachowaniem jednomiesięcznego okresu wypowiedzenia liczonego na koniec miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu, w którym złożono oświadczenie o wypowiedzeniu. Wypowiedzenie Umowy następuje poprzez złożenie pisemnego oświadczenia w Recepcji Klubu lub za pośrednictwem poczty e-mail.
2. Klub ma prawo rozwiązać każdą Umowę ze skutkiem natychmiastowym i tym samym wykluczyć Klienta z członkostwa w Klubie w przypadku naruszenia przez niego zakazów, o których mowa w § 15 lit. b, d, e, f, g, h Regulaminu.
3. Klub ma prawo rozwiązania każdej Umowy w trybie natychmiastowym w sytuacjach, jeżeli:

  1. wystąpi siła wyższa lub inne wyjątkowe wydarzenie, przez które Klub, mimo dołożenia odpowiedniej staranności, nie będzie mógł świadczyć usług zgodnie z Umową,
  2. zostanie podjęta decyzja o zamknięciu Klubu Back Fit i zakończeniu świadczenia usług opisanych w Regulaminie;
  3. Członek Klubu poda nieprawdziwe dane lub posłuży się sfałszowanymi dokumentami przy zawieraniu Umowy,
  4. Członek Klubu udostępni swój karnet osobie trzeciej w celu nieuprawnionego skorzystania z usług Klubu;
  5. Członek Klubu zalega z płatnościami wynikającymi z Umowy.

4. Klub ma prawo rozwiązać każdą Umowę ze skutkiem natychmiastowym także w przypadku stwierdzenia naruszenia innych postanowień Regulaminu, po uprzednim bezskutecznym wezwaniu Członka Klubu do zaniechania naruszeń.
5. Członek Klubu jest uprawniony do rozwiązania Umowy w trybie natychmiastowym, jeżeli Klub nie realizuje Umowy zgodnie z obowiązującym Regulaminem, po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zaprzestania naruszeń we wskazanym, odpowiednim terminie.
6. Klub zastrzega sobie prawo odmowy zawarcia nowej Umowy z Członkiem Klubu, z którym poprzednia Umowa została rozwiązana w trybie natychmiastowym z powodu zalegania przez Członka Klubu z płatnościami wynikającymi z Umowy, do czasu uregulowania przez Członka Klubu zaległych opłat.

ROZDZIAŁ VII
Prawo odstąpienia od Umowy

§ 20.

1. Członek Klubu, który zawarł Umowę za pośrednictwem Strony internetowej Klubu, jest uprawniony do odstąpienia od Umowy w terminie 14 dni od jej zawarcia.
2. Bieg terminu, o którym mowa w ust. 1 rozpoczyna się od chwili zawarcia Umowy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu przed upływem tego terminu.
3. W przypadku karnetu jednorazowego, karnetu obejmującego 10 wejść, karnetu MASAŻ oraz karnetu DIAGNOSTYKA prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje Klientowi, który na swoje wyraźne żądanie uzyskał dostęp do Klubu jeszcze przed upływem terminu na odstąpienie od Umowy i przed upływem tego terminu wykorzystał karnet w pełni.
4. Prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje ponadto Klientom, którzy zawarli Umowę bezpośrednio w Recepcji Klubu.
5. Prawo wskazane w ust. 1 powyżej wykonuje się poprzez złożenie oświadczenia w formie pisemnej w Recepcji Klubu lub listownie na adres: Aneta Gola, ul. Opolska 47a, 46-045 Turawa. Wzór oświadczenia o odstąpieniu stanowi Załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu.
6. W przypadku skutecznego skorzystania przez Członka Klubu z prawa wskazanego w ust.
1:

  1. jeżeli Członek Klubu nie zażądał dostępu do Klubu i nie rozpoczął korzystania z jego usług przed upływem terminu 14 dni na odstąpienie od Umowy, Klub zwraca Klientowi całość uiszczonej przez niego opłaty w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia otrzymania przez Klub oświadczenia o odstąpieniu,
  2. jeżeli Członek Klubu rozpoczął korzystanie z usług Klubu przed upływem terminu na odstąpienie od Umowy, Klub w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu, zwraca Klientowi dokonaną przez niego Opłatę po potrąceniu wynagrodzenia za możliwość korzystania z usług Klubu za okres od dnia zawarcia Umowy do dnia złożenia oświadczenie o odstąpieniu; kwotę zwrotu oblicza się proporcjonalnie do długości okresu pozostałego do końca ważności karnetu (dot. karnetu miesięcznego) albo do końca danego okresu rozliczeniowego (dotyczy karnetu OPEN) lub proporcjonalnie do liczby pozostałych, niewykorzystanych wejść do Klubu (dot. karnetu 10 wejść).
ROZDZIAŁ VIII
Reklamacje

§ 21.

1. Członek Klubu może składać reklamacje dotyczące Klubu i jego funkcjonowania za pośrednictwem środków komunikacji określonych w § 3 ust. 4 Regulaminu.
2. Składając reklamację Członek Klubu zobowiązany jest podać imię i nazwisko oraz adres do korespondencji lub adres e-mail, dokładnie opisać zastrzeżenie dotyczące Klubu lub jego funkcjonowania, ze wskazaniem daty ewentualnego zdarzenia będącego przyczyną złożenia reklamacji.
3. Klub zobowiązany jest do rozpatrzenia reklamacji złożonej zgodnie z Regulaminem w terminie 14 dni od dnia jej zgłoszenia.
4. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Klub poinformuje Członka Klubu wiadomością elektroniczną wysłaną na adres e-mail lub na adres korespondencyjny wskazany w treści reklamacji.
ROZDZIAŁ IX
Ochrona danych osobowych

§ 22.

1. Administratorem danych osobowych Klientów jest Aneta Gola, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Aneta Gola Aktiv & Vital Zdrowe Plecy, ul. Opolska 47a, 46-045 Turawa, NIP: 9910439140, REGON: 160233421.
2. We wszelkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych można kontaktować się z z Administratorem w sposób opisany w § 3 ust. 4 Regulaminu.
3. Dane osobowe Klientów są przetwarzane zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej jako RODO), ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych i ustawą z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
4. Administrator dokłada należytej staranności w celu ochrony interesów osób, których dane dotyczą, a w szczególności zapewnia, że zbierane przez niego dane są przetwarzane zgodnie z prawem; zbierane są dla oznaczonych, zgodnych z prawem celów i niepoddawane dalszemu przetwarzaniu niezgodnemu z tymi celami; merytorycznie poprawne i adekwatne w stosunku do celów, w jakich są przetwarzane oraz przechowywane w postaci umożliwiającej identyfikację osób, których dotyczą, nie dłużej niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania.

§ 23.

1. Administrator pobiera i przetwarza dane osobowe w następujących celach:

  1. podjęcie działań przez Administratora na żądanie Klienta przed zawarciem Umowy oraz w celu zawarcia i wykonania Umowy lub Umowy o świadczenie usług elektronicznych – w tym zakresie podstawę przetwarzania stanowi art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
  2. rozpatrywania zgłoszeń, skarg i reklamacji – w tym zakresie podstawę przetwarzania stanowi art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
  3. dochodzenia roszczeń związanych z zawartymi umowami – w tym zakresie podstawę przetwarzania stanowi art. 6 ust. 1 lit. f RODO, gdzie prawnie uzasadnionym celem Administratora jest dochodzenie przez niego należności;
  4. wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, w szczególności wynikających z przepisów prawa podatkowego oraz ustawy o rachunkowości – w tym zakresie podstawę prawną przetwarzania stanowi art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

2. Dane osobowe przetwarzane są przez czas niezbędny do realizacji celów, do których zostały zebrane, w szczególności w przypadku zawarcia Umowy dane osobowe będą przetwarzane przez czas obowiązywania danej umowy, a po tym okresie, aż do upływu terminu przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym zwłaszcza prawa cywilnego, bądź też do momentu zakończenia dochodzenia lub obrony roszczeń przez Administratora; dane zawarte w księgach i związanych z nimi dokumentach rozliczeniowych, w tym dowodach księgowych będą przetwarzane przez okres wymagany przepisami ustawy o rachunkowości oraz przepisami prawa podatkowego; a dane uzyskane na podstawie dobrowolnej zgody Klienta przetwarzane będą do momentu jej cofnięcia.

§ 24.

1. Administrator dba o bezpieczeństwo oraz poufność danych osobowych. Z uwagi jednak na konieczność zapewnienia odpowiedniej organizacji w zakresie infrastruktury informatycznej oraz w zakresie spraw dotyczących działalności przedsiębiorstwa Administratora, zebrane przez niego dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom wspierającym Administratora w prowadzonej działalności na jego zlecenie, w szczególności: dostawcom usług IT; dostawcom usług prawnych oraz wspierających Administratora w dochodzeniu należnych roszczeń (kancelaria prawna); podmiotom świadczącym usługi księgowe (biuro rachunkowe).
2. Podmioty, o których mowa w ust. 1, przetwarzają dane osobowe na podstawie zawartej z Administratorem umowy powierzenia przetwarzania danych i tylko zgodnie z uzyskanymi od Administratora wytycznymi.
3. Dane osobowe Klientów nie są przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej.

§ 25.

1. Każdemu Klientowi przysługuje:

  1. prawo dostępu do treści jego danych
  2. prawo sprostowania, usunięcia i ograniczenia przetwarzania jego danych,
  3. prawo do przenoszenia jego danych,
  4. prawo wniesienia sprzeciwu,
  5. prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie, jeżeli podstawą przetwarzania danych Klienta jest jego zgoda, przy czym cofnięcie pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

2. Klient może skorzystać z uprawnień opisanych w ust. 1 przesyłając do Administratora wiadomość pocztą tradycyjną lub elektroniczną na dane kontaktowe opisane w § 3. ust. 4 niniejszego Regulaminu.
3. Poza uprawnieniami, o których mowa powyżej, Klientowi przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli Klient uzna, że przetwarzanie danych osobowych jego dotyczących narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO.
4. Dane osobowe mogą być przez Administratora przetwarzane w sposób zautomatyzowany, jednakże nie będą poddawane profilowaniu ani też procesowi zautomatyzowanego podejmowania decyzji.
5. Korzystanie z usług Klubu jest w pełni dobrowolne, jednakże podanie danych osobowych jest niezbędne do zawarcia oraz realizacji Umowy. Wobec tego niepodanie danych osobowych uniemożliwi podjęcie współpracy pomiędzy Klientem a Administratorem.

ROZDZIAŁ X
Postanowienia końcowe

§ 26.

1. Niniejszy Regulamin stanowi załącznik do Deklaracji członkostwa oraz Załącznik w przypadku rejestracji Konta.
2. Regulamin dostępny jest na Stronie Internetowej Klubu oraz w Recepcji Klubu, a ponadto przedkładany jest Klientowi przed zawarciem Umowy oraz Umowy o świadczenie usług elektronicznych.
3. Spory sądowe powstałe pomiędzy Klientem, a Klubem rozstrzygane będą przez sąd właściwości ogólnej strony pozwanej.
4. W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
5. Wszelkie zmiany niniejszego Regulaminu zostaną podane do wiadomości Klientów drogą mailową oraz każdorazowo na Stronie Internetowej Klubu oraz w Recepcji Klubu.
6. W razie zmiany Regulaminu Klient ma prawo rozwiązać Umowę ze skutkiem natychmiastowym. Klient ma prawo złożenia oświadczenia, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym w terminie 14 dni od daty uzyskania informacji o zmianie Regulaminu, przy czym w oświadczeniu należy powołać się na fakt zmiany Regulaminu jako przyczynę rozwiązania Umowy.
7. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie odpowiednie przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego, w tym w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz.U. z 2019 r. poz. 1145).
8. Regulamin wchodzi w życie od dnia 3 stycznia 2020r.
ZAŁĄCZNIKI DO REGULAMINU

Załącznik nr 1 Deklaracja członkostwa

Załącznik nr 2 Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość